sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Makkarin kevät

Mä oon tosi pettynyt siihen, että mun päivästä vietiin tunti pois. Koko päivä on mennyt jossain ihme horroksessa ja lähinnä olisi ollut kiva jäädä vaan nukkumaan aamulla. Kun lopulta Teuvon kanssa päästiin sängystä ylös ja saatiin aamupalaa nassuun, alkoi ketutus muuttua innostukseksi. Eilisen siivouksen jäljiltä koko kämppä on siisti ja valoa tulvii sälekaihtimien välistä. Vihdoin saa myös kuvattua ilman valo-ongelmia! Päätinkin kuvailla vähän makkaria siinäkin mielessä, että ruudun läpi näkee paremmin mitä jokin paikka kaipaa :)


Nyt kevään koittaessa mulla on ollut kovana tavoitteena alkaa lisätä kotiin värejä. Valkoinen-harmaa yhdistelmä on alkanut tuntua niin turvalliselta, että tuntuu etten osaa enää käyttää värejä ollenkaan. Makuuhuoneen suhteen ajatuksenani on ollut tuoda sinne vaaleanpunaista. Taidan pitäytyä niin tylsänä, että väri lisääntyy vain tuomalla hempeitä tyynyjä, kukkia sekä uusi viltti tikkaille roikkumaan.




Kukka puolella olen nyt innostunut kovasti Liljoista ja jo muutaman viikon ajan minulla on ollut tuolla korkeassa maljakossa vaalenpunainen lilja, joka näyttää todella upealta auettuaan. 


Pukeutumistilaan rahin yläpuolelle on vihdoin saatu koukku paikoilleen ja valaisin on roikkunut siinä asentamatta muutaman viikon ajan. Kettinkikin on ponnarilla kun olen kokeillut jätetäänkö se roikkumaan vai revitäänkö se kokonaan pois ja viedään vain johto kattoapitkin pistokkeeseen. Myös tuo kotelointi vähän mietityttää. Löytyykö joltain ideaa tähän?






Mites te tuotte väriä kotiin maalaamatta seiniä? Kaikkia ideoita otetaan vastaan :)

Ensi viikolla yritän vilauttaa hieman olkkaria, koska rakas avokkini yllätti minut toden teolla tekemällä itsenäisiä sisustusvalintoja ja vieläpä SALAA! Paketti on kotiutunut ja minä oon äimänä!

5 kommenttia:

  1. Makuuhuone näyttää todella kauniilta! ♥ Itse lisään väriä myös tekstiileillä ja kukilla. Olen aika arka värien suhteen ja tekstiilit on edullinen investointi ja helposti vaihdettavissa takaisin siihen tuttuun ja turvalliseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taija :) Samoilla menetelmillä siis mennään. Mä olen jotenkin myös tosi kranttu näiden sävyjen kanssa. jotenkin tuntuu, ettei mikään näytä just siltä mitä etsin, tai sitten mulla on liian selkeä kuva päässä, joka ei jousta yhtään :)

      Poista
  2. todella kaunis koti.. :) ja ihana tuo lilja tuolla maljassa, pitäiskös munkin koittaa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Lilja on kaunis ja monipuolinen kukka. Nyt maljassa vuorostaan orkidea, jonka kehuttiin olevan liljaa kestävämpi :)

      Poista
  3. mä en kestä! Teijän makkari on niin perfect! <3

    VastaaPoista