tiistai 15. lokakuuta 2013

Syksy iski vasten kasvoja -Taas!

Olen kokenut suurta pahaa mieltä siitä, etten ole jaksanut tai ehtinyt blogata. Toisaalta taas energiaa ei ole riittänyt juuri muuhunkaan, mutta harrastuksena tämä on minulle tärkeä. Nautin siitä, että saan jakaa minulle tärkeitä asioita. Minun arjen estetiikkaa. Tärkeänä näen bloggaamisen senkin takia, että tiedän minulle läheisten ihmisten seuraavan kuulumisiani täältä ja tätä kautta saan jaettua heille paloja minun arjestani. Niitä paloja, joita en muistaisi ikinä muuten kertoa.


Syksy on aina jotenkin tosi raastavaa aikaa! Alkaa tulla pimeää ja kylmää. Päässä on hirveästi asioita, joita haluaisi tehdä. Uudistamisen ja uudistumisen halu on valtava! Mutta mistä aika ja energia näihin asioihin? On niin paljon helpompaa siirtää tehtävät asiat aina huomiselle ja käpertyä vaan sohvalle viltin alle. Myös tuttavapiirissä tuntuisi olevan samanmoisia fiiliksiä.


Pientä uudistusta on onneksi tulossa työkuvioiden kautta. Tämä mahdollistaa minulle lisää aikaa, jota voin viettää minulle rakkaiden kanssa ja toteuttaen asioita, jotka ovat tähän asti jääneet tekemättä. Voi kuinka siis odotankaan marraskuuta! Odotan myös suuresti pientä lomaani loppuviikosta <3



Loman jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäydyn. Syksy tulee joka vuosi, mutta sehän tarkoittaa, että kevääseen on enää puolivuotta aikaa <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti